Road Trip a Ohio!

No podia marxar de EEUU sense experimentar un Road Trip a la americana :D tot i que “només” han estat 3 dies i teníem objectius concrets, no només fer milles perquè sí, segurament la meitat del temps dels últims 3 dies l’hem passat al cotxe. Escric un post relatant el viatge, demà segurament ja faré els 3 articles de cada parada.

El viatge comença a les 16h de divendres a Sandy Springs, on quedo sempre amb el Scott i la Laura quan surten de la feina. 1h més tard, estem a les afores d’Atlanta… és lo normal en aquesta ciutat, el trànsit és horrible i els divendres ho és doblement. Un cop sortim del perímetre i l’àrea metropolitana, el trànsit és ja fluid.

Anem fent hores de cotxe. M’han portat un munt de llibres i guies de viatge per a que m’entretingui i per a que busqui que fer per Ohio dissabte al matí fins les 12 del migdia. El plan és conduir tota la nit, alternant-se la Laura i el Scott les estones de dormir als seients de darrere.

Cincinnati, la primera ciutat que veiem a Ohio poc després de deixar enrere Kentucky. És casi mitjanit ja

Com anem molt bé de temps, a la 1.30 parem a una àrea de descans a Jeffersonville, prop de Columbus (capital de Ohio). La idea era descansar/dormir al cotxe 3 hores abans de posar-nos en marxa de nou. Però…

Un gatet!

A la porta dels lavabos hi havia el gat aquest. El guarda ens va dir que fins feia menys de 1h no l’havia vist mai, i com es deixava tocar i agafar i se’l veia molt domèstic, vam deduir que l’havien abandonat feia poc. El pobre estava mort de set i gana, vam anar a la gasolinera més propera a comprar-li menjar. Vam estar buscant a internet i trucant a veterinaris 24h de Columbus, però a cap lloc 24h el podien acollir (són només per a urgències…) i fins les 9 no obrien les protectores. Al final se’ns van fer casi les 4 i vam haver de deixar-lo, el guarda va dir que ja trucaria a la protectora al matí.

I així, sense haver casi dormit, anem a Hocking Hills, un parc estatal de Ohio, probablement el més bonic de l’estat diuen les guies, però tampoc val molt la pena. Ohio no és un bon lloc per a fer excursions XD

Vam arribar al parc quan es feia de dia, cap a les 6

Una de les parts més interessants del parc

I un altre. La resta no mata, és tot massa pla xD

Després d’estar 2 horetes per allà, 3h més cotxe cap al comtat de Holmes, on hi ha la comunitat d’Amish més gran del món. Entre 45-50 000 amish viuen per allà.

Uns amish muntant la paradeta al costat de la carretera. Parada per a comprar l’esmorzar :D

Coses rares que veus a la carretera. Es veu que és famós, però no sabien per què xD

Abans de la 1 estem ja a Millersburg, on tenim el tour amish. Ja explicaré més detalls sobre l’experiència, molt positiva :D

Després del tour i sopar, que acabem a les 20h, unes 3h més de cotxe ens porten fins les afores de Sandusky, on tenim el motel reservat per fer nit.

Com sempre, preus molt baixos i habitacions molt xules. Llàstima que tant aquesta com la del dia següent les hem fet servir poc, poques hores per dormir xD

Matinem per estar aviat pel parc d’atraccions.

La carretera que porta a Cedar Point (es veu al fons), sobre el llac Erie

El parc d’atraccions també tindrà post propi, perquè és totalment impressionant. No m’estranya que hagi estat tantes vegades al llibre dels rècords Guinness i porti 11 anys com a millor parc d’atraccions :P

Com podreu adivinar, al sortir del parc… 7h de cotxe! xD D’això es tracta als road trip, no? jajaja Fem nit a les afores de Louisville, Kentucky.

Matinem de nou, perquè de Louisville a la Mammoth Cave tenim 2h de cotxe i hem d’estar abans de les 9.

Prop de la cova… les carreteres d’aquest país estan plenes de sorpreses xD

Els dos tours que hem fet per la cova han estat genials. Ja posaré les fotos :P

I això és tot… després 6h més de cotxe fins a Atlanta!

Nashville, Tennessee. L’edifici del mig amb les dues antenes es coneix com l’edifici Batman

We, un arc de sant martí complet :D

Hem fet parada per sopar al típic lloc perdut en meitat del no res i que només trobes a la carretera :P Però tenen de tot!! Restaurant, hotel, supermercat… fins i tot fan d’immobiliaria! XD

I això és tot. M’he despedit del Scott i la Laura, que a saber quan ens tornarem a veure… en principi s’apuntaran l’any que ve al viatge-excursió a Bcn+Pirineus amb el Atlanta Outdoor Club, i la Laura m’ha dit que és casi segur que l’any que ve anirà al Nepal… segur que ens tornarem a veure :D

La ruta dels 3 dies i mig. Entre aquesta i la de Charleston+Savannah, gràcies a ells dos he pogut veure un munt de coses que hagués tingut una mica difícil accedir-hi :)

2 Responses to Road Trip a Ohio!

1. elvaka ha dit:

Home, el cistell gegant deu ser famós per ser un cistell gegant, no? xD